Доставката е за сметка на клиента до всеки посочен от него адрес на територията на България, в това число адрес на офис или автомат на куриерската фирма, и се извършва в рамките на 1-3 работни дни чрез куриерските услуги на Спиди.
Поръчки направени в рамките на деня се обслужват най-късно на следващия работен ден. Доставки в извън работно време, през уикенда или по време на официални празници се обслужват на първия работен ден. При финализиране на поръчката, когато попълвате Вашите данни и детайли, ще имате възможност да изберете една от трите опции – доставка до адрес, до офис или автомат на Спиди.
Всички поръчки в сайта ShaveClub.bg се изпращат с опция „Преглед“. Това е опция, която позволява да отворите Вашата пратка и в рамките на 15 минути да я огледате, след което да прецените дали да я закупите. При доставка трябва да съхранявате всички документи придружаващи пратката.
При получаване на пратката, преди да впишете своето име и подпис като получател на пратката, се уверете в целостта на опаковката. В случай на констатирани увреждания на опаковката, съвместно с куриера се съставя констативен протокол в два екземпляра по един за всяка от страните, в който се описва вида, състоянието на опаковката и наличното съдържание на пратката. При констатирани нарушения във външния вид на стоката при използването на автоматична пощенска станция на куриерската фирма, отидете в деня на получаването на пратката до най-близкият им офис, за да бъде съставен протокол за увреждане на пратката.
Молим най-учтиво нашите клиенти, в случай на забавяне на поръчката с повече от посочените по-горе дни, да ни уведомят своевременно, за да може да бъде проверено естеството на възникналото забавяне.